PONOVNO MORAMO ZGRADITI ZAUPANJE
TRISTAN HARRIS
high-tech filozof
"Pogosto smo osredotočeni na trditev, da moramo za razumevanje resnice imeti res dober dostop do vseh informacij. A v resnici potrebujemo zaupanje! Mi moramo ponovno zgraditi zaupanje! Kajti, predstavljajte si, da imate popoln dostop do najbolj kvalitetnih informacij, knjižnic, a če ne zaupate informacijam, ni pomembno, kako perfekten dostop do informacij imate, In kar vam tehnologija naredi je, da namenoma erodira našo kapaciteto, da zaupamo čemurkoli.... " Tristan Harris
Tristan Harris, ki ga revija The Atlantic imenuje "vest Silicijeve doline", je tri leta kot etik Google Design razvijal okvir, kako naj tehnologija "etično" usmerja misli in dejanja milijard ljudi z zaslonov. Zdaj je soustanovitelj in predsednik Centra za humano tehnologijo, katerega poslanstvo je obrniti "znižanje človeškega statusa" in ponovno uskladiti tehnologijo s človeštvom. Poleg tega je soustanovitelj podcasta Your Undivided Attention Centra za humano tehnologijo s soustanoviteljico Azo Raskin. Tristan je več kot desetletje preučeval vplive, ki ugrabljajo človeško razmišljanje in delovanje. Od otroštva čarovnika do dela v Stanfordovem laboratoriju za prepričljivo* tehnologijo, kjer je študiral prepričljivo tehnologijo, je Tristana začela skrbeti njeni negativni pojavi in pomankanje in potreba po etični in človeški tehnologiji.
Marc Benioff, izvršni direktor Salesforce, ugotavlja, da je "Tristan Harris verjetno najmočnejši glas na tehnološkem področju, ki kaže, kam mora ta industrija kreniti. To je poziv na orožje in vsi ga morajo zdaj slišati. "
V tem ekskluzivnem intervjuju sem s Tristanom Harrisom spregovoril o tem, kako tehnologije družbenih medijev in pametni telefon uničujeta našo družbo in kaj lahko storimo, da temu ne bo tako.
V tem ekskluzivnem intervjuju sem s Tristanom Harrisom spregovoril o tem, kako tehnologije družbenih medijev in pametni telefon uničujeta našo družbo in kaj lahko storimo, da temu ne bo tako.
Več v intervjuju v ANG na:
*Prepričljiva tehnologija je široko opredeljena kot tehnologija, ki je namenjena spreminjanju odnosov ali vedenj uporabnikov s preverljivim in družbenim vplivom, vendar ne nujno s prisilo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar